Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie w tym miesiącu. Kupuj i zyskaj podwójnie z dodatkowym rabatem. Nie zapomnij do nas wracać na początku każdego miesiąca, przygotujemy dla Ciebie całą nową gamę produktów w promocji!
Sól kąpielowa
Elektrolit
Siła i energia
14 aminokwasów
Zapobiega występowaniu chorób układu pokarmowego
Na żółty guzek
Witaminy
Aktywny jod
Wysokiej jakości karma dla małych papug
Preparat wspomagający funkcjonowanie układu oddechowego
Naturalny antybiotyk
Przeciw pasożytom wewnętrzym
Preparat probiotyczny
Enzymy drożdżowe
Kompleks witamin z grupy B
Rozród, płodność
Żelazo nowej generacji
Mieszanka ziół i warzyw
Aktywator energii
Probiotyk + prebiotyk
Rozród, płodność
Kompleks witamin z grupy B
Witaminy A, D3 oraz E
Zapobiega i zwalcza salmonellę oraz e.coli
Skuteczny preparat przeciw trichomonadozie i heksamitozie
Wspomaga układ sercowo naczyniowy
Czyste drogi oddechowe
naturalny antybiotyk
Skoncentrowany wyciąg z oregano
Neutralizacja mykotoksyn
Na problemy z chorobą młodych gołębi
udrażnia drogi oddechowe
niweluje stany zapalne gardła
obsługujemy szybkie płatności
szybka wysyłka 24h
bezpieczeństwo Twoich danych
Jak długo będę czekał na przesyłkę ?
Paczki wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, najczęściej do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku przesyłek za pobraniem, są ta 24 godziny od daty złożenia zamówienia. Zamówinia z soboty i niedzieli realizujemy w pierwszym następującym dniu roboczym. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji może się wydłużyć do dwóch dni.
Jakie są koszty wysyłki ?
Koszt uzależniony jest od przewoźnika, sposobu zapłaty oraz ilości zamówionych produktów, są to kolejno:
- Kurier InPost, przesyłka opłacona z góry do 30kg: 18 zł
- Kurier InPost, przesyłka płatna przy odbiorze do 30kg: 20 zł
Mam problemy z obsługa sklepu, czy mogę zamówić towar inaczej ?
Oczywiście! Skontaktuj się z nami, pomożemy CI rozwiązać problem.
Możemy również przyjąć zamówienie telefonicznie. Zapraszamy do działu kontakt.
Kurier przywiózł uszkodzoną paczkę, co mam robić?
Obowiązkowo należy sporządzić protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera w celu potwierdzenia zgodności zawartości przesyłki z zamówieniem. Skontaktuj się z nami telefonicznie, po otrzymaniu od Ciebie protokołu szkody, ciężar uzyskania odszkodowania bierzemy na siebie, a Ty otrzymujesz od nas drugą paczkę bez dodatkowej opłaty. Pamiętaj, że podstawą do reklamacji jest protokół szkody!