Aktualnie w promocji


Sprawdź co przygotowaliśmy dla Ciebie w tym miesiącu. Kupuj i zyskaj podwójnie z dodatkowym rabatem.  Nie zapomnij do nas wracać na początku każdego miesiąca, przygotujemy dla Ciebie całą nową gamę produktów w promocji!

 


Najnowsze produkty w sklepie



Najlepiej sprzedające się produkty



Dlaczego my ?



obsługujemy szybkie płatności

szybka wysyłka 24h

bezpieczeństwo Twoich danych





Najcześciej zadawane pytania



Jak długo będę czekał na przesyłkę ?

Paczki wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, najczęściej do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku przesyłek za pobraniem, są ta 24 godziny od daty złożenia zamówienia. Zamówinia z soboty i niedzieli realizujemy w pierwszym następującym dniu roboczym. W wyjątkowych sytuacjach termin realizacji może się wydłużyć do dwóch dni.


Jakie są koszty wysyłki ?

Koszt uzależniony jest od przewoźnika, sposobu zapłaty oraz ilości zamówionych produktów, są to kolejno:
- Kurier InPost, przesyłka opłacona z góry do 30kg: 15 zł
- Kurier InPost, przesyłka płatna przy odbiorze do 30kg: 18 zł


Mam problemy z obsługa sklepu, czy mogę zamówić towar inaczej ?

Oczywiście! Skontaktuj się z nami, pomożemy CI rozwiązać problem. Możemy również przyjąć zamówienie telefonicznie. Zapraszamy do działu kontakt.


Kurier przywiózł uszkodzoną paczkę, co mam robić?

Obowiązkowo należy sporządzić protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera w celu potwierdzenia zgodności zawartości przesyłki z zamówieniem. Skontaktuj się z nami telefonicznie, po otrzymaniu od Ciebie protokołu szkody, ciężar uzyskania odszkodowania bierzemy na siebie, a Ty otrzymujesz od nas drugą paczkę bez dodatkowej opłaty. Pamiętaj, że podstawą do reklamacji jest protokół szkody!


  • Dodaj link do:
  • facebook.com